П`ятниця
29.03.2024
1:55:34 PM
Вітаю Вас Гість
RSS

Сайт відділу освіти Барської райдерж адміністрації
Головна Реєстрація Вхід
Позашкільна освіта »
Меню сайту

Наше опитування
Яка на вашу думку школа міста є найкращою?
Всього відповідей: 170

Хмаринка тегів

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Погода

Калькулятор


Єдина Країна! Единая Страна!

Структура Барського районного Центру позашкільної роботи з дітьми та підлітками

 

Директор: Шароватова Лариса Михайлівна

заступник директора : Топчій Аліна 

Заст. директора з адм.-госп. діяльн.:Варварук Олександр Миколайович
                              Методисти: Конторіна Лідія Федорівна,
                                                  Кифорук Надія Іванівна,

                                                  Грицюк Віктор Анатолійович
           Практичний психолог: Метельська Тетяна Юріївна.

 

Пріоритетні завдання навчального закладу:
         - забезпечення рівного доступу до якісної позашкільної освіти;
         - комплексний підхід до організаційної, навчально-виховної та методичної роботи;
         - інтеграція напрямів позашкільної освіти з метою оптимізації навчально-виховного процесу;
         - спрямованість навчально-виховної роботи на забезпечення освітніх потреб вихованців;
         - різноплановість науково-методичної роботи;
         - підвищення фахового рівня педагогів.

 

  Гурткова робота педагогічного колективу позашкільного закладу будується за такими напрямками:

-еколого-натуралістичний;
- туристсько-краєзнавчий;
-науково-технічний;
-художньо-естетичний;
-фізкультурно-спортивний;

- військово-патріотичний

В Барському районному  Центрі з дітьми та підлітками працює  101 гурток .
Охоплено гуртковою роботою 1618 дітей

     Результативність районних масових заходів,

                    Центру позашкільної роботи з дітьми та підлітками в 2016 році.

 

            Робота педагогічного колективу позашкільного навчального закладу в 2015–2016 навчальному році була спрямована на реалізацію державної політики у галузі позашкільної освіти відповідно до законів України  „Про освіту ”, „Про позашкільну освіту ” та інших законодавчих актів України, наказів Міністерства освіти і науки України.

         В Барському районному Центрі позашкільної роботи з дітьми та підлітками  проводиться навчально-виховна, інформаційно – методична, організаційна – масова, навчально – тренувальна та спортивна робота.

        На сьогодні у закладі працює 101 гурток, де навчаються 1618 гуртківців. При Центрі позашкільної роботи функціонує 35 гуртків; гуртків у школах сільської місцевості – 42, а у міських школах – 23 гуртки.

У порівнянні з минулими навчальними роками  кількість дітей, охоплених гуртковою роботою зросла на 63% і складає 32% від загальної кількості школярів в районі.

Роботу гуртківців організовано по трьох рівнях – вищому, основному та початковому. Навчально – виховна програма закладу реалізовується за такими напрямками:

-          художньо – естетичний (58 гуртків, 898 дітей);

-          науково – технічний (7 гуртків, 105 дітей);

-          еколого – натуралістичний (19 гуртків, 319 дітей);

-          військово – патріотичний ( 1 гурток, 15 дітей);

-          фізкультурно – спортивний (4 гуртки, 67 дітей);

-          туристсько – краєзнавчий (13 гуртків, 223 дітей)

Протягом року за штатним розписом у закладі працює 63 педагогічних працівники: 19 основних, 44 сумісники, директор, заступник директора з навчально- виховної роботи, 3 методисти та практичний психолог.

За даними соціального паспорту в гуртках займаються: 7 дітей сиріт; 137 дітей з багатодітних сімей; 9 дітей позбавлених батьківської опіки; 4 дітей – інвалідів, 26 дітей напівсиріт, 34 з малозабезпечених сімей; 75 з неповних сімей; 2 дітей схильних до правопорушень; 53 дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах; 43 дитини, батьки яких перебувають в зоні АТО; 7 дітей трудових мігрантів; 12 дітей з девіантною поведінкою.

Гуртки формуються згідно Статуту ЦПР. Залежно від профілю, навчальних планів, програм та можливостей навчально – виховного, тренувального процесу, рівня майстерності вихованців. Середня наповнюваність у гуртках складає 16 гуртківців.

Заняття гуртків проводяться на базі майже всіх шкіл району на підставі відповідних угод з цими закладами освіти.

Педагогічний колектив працює над проблемою: «Компетентнісний потенціал проектної діяльності в позашкільному навчальному закладі».

Педагоги постійно спрямовують свої зусилля на якісну підготовку до участі в районних, обласних та всеукраїнських заходах, згідно плану Департаменту освіти і науки.

У 2015 році – 17 переможців в обласних масових заходах. Приймали участь у Всеукраїнській виставці початкового технічного моделювання та Всеукраїнських виставках еколого-натуралістичного напрямку.

Підводячи підсумок аналізу звітно-аналітичних матеріалів та довідок-протоколів за підсумками відвідувань, слід зазначити, що в цілому в закладі створювались достатні умови для надання позашкільної освіти, навчальний рік в позашкільному навчальному закладі завершено організовано, згідно з установленими термінами та виконанням відповідних інструктивних документів.

Забезпечення доступності та добровільності вибору дитиною сфери діяльності, сприяння реальній орієнтації особистості на позитивну діяльність, розвиток творчої особистості та індивідуальних нахилів і здібностей – було основним завданням закладу протягом навчального року.

Керівники гуртків протягом навчального періоду практикували поєднання актуальних і перспективних потреб гуртківців в навчальному процесі, об‘єктивно їх поєднували в змісті, організації та методиках адаптивних і випереджальних функцій позашкільної освіти.

На заняттях гуртків науково-технічного напрямку здійснювалось формування інтересу до технічних наук, розвиток образного мислення та просторової уяви, практичних  умінь моделювання та конструювання, спеціальних навичок самостійно й продуктивно працювати з різними джерелами друкованої продукції для знаходження потрібної інформації. Потребує поліпшення робота по виробленню в гуртківців молодшого шкільного віку навичок акуратності у виконанні практичних завдань.

Навчально-виховний процес гуртків туристсько-краєзнавчого та військово-патріотичного напрямків цілеспрямований на активне пізнання історії рідного краю, витоків національної культури, знання свого родоводу, історичних та культурних надбань предків та патріотичного виховання учнівської молоді на державотворчих героїчних традиціях українського козацтва. У юних туристів-краєзнавців виховується почуття чутливості, доброти, дбайливого ставлення та поваги до історії краю. Також важливим є оволодіння значним колом знань, умінь і навичок, необхідних юному туристу, формування у школярів наукових інтересів і творчих здібностей, орієнтацію учнів на професію екскурсовода.

 На заняттях гуртків еколого-натуралістичного напрямку керівники гуртків формували потребу дітей до пізнання світу і людини в ньому як соціальної і біологічної істоти, виховували повагу до праці, людей праці, формували в дітей певні трудові вміння, практичні навички. Проведено заплановану кількість практичних та дослідницьких робіт, екскурсій, акцій, тематичних виставок.

Одним  із напрямків позашкільної освіти є художня освіта, яка передбачає оволодіння знаннями про сценічні мистецтва, художню творчість, декоративно-прикладні мистецтва, відродження народних ремесел, формування естетичної культури особистості.

Методична діяльність позашкільного закладу спрямовувалась на забезпечення кожного педагогічного працівника матеріалами, необхідними для організації навчального процесу, оновлення змісту методичних розробок за  еколого-натуралістичним, туристсько-краєзнавчим, художньо-естетичним та науково-технічним напрямками, розробку та видання навчально-методичної літератури.

Протягом навчального року методистами, практичним психологом було видано чотири інформаційно-методичних посібника «Позашкільний меридіан» на допомогу керівникам гуртків.

Педагогізації працівників сприяють щорічні заходи атестації педагогічних кадрів. Так, протягом 2015-2016 навчального року пройшли атестацію 2 педагоги, які підвищили  кваліфікаційний розряд на 10. Слід зазначити, що форми проведення атестаційних заходів стали більш сучасними, носять інноваційних характер та мають високу результативність.

Оцінка діяльності керівників гуртків  висвітлювалась у виступах методистів, педагогів, які носили не лише позитивні оцінки досягнень, а й критичні зауваження, доцільні пропозиції та шляхи оновлення і модернізації навчально-виховного процесу в закладі.

З метою підвищення фахової майстерності та творчої активності педагогів позашкільних навчальних закладів, залучення творчо працюючих працівників до вирішення актуальних проблем науково-технічної творчості та декоративно-ужиткового мистецтва, еколого-натуралістичної та туристсько-краєзнавчої роботи, пропаганди кращого досвіду, узагальнення та впровадження в практику найбільш ефективних методів, прийомів і форм роботи в ІІ півріччі навчального року методистами було проведено районний конкурс на кращу методичну розробку. Зміст методичних розробок, представлених на конкурс, базувався на використанні кращого вітчизняного та зарубіжного досвіду позашкільної освіти, власного досвіду роботи педагогів з дітьми та учнівською молоддю. Якістю, глибиною змісту, оформленням відзначені конкурсні роботи керівників гуртків Кольцової В.М. та Гончарук Н.Л., які були відправлені на обласний однойменний конкурс та відзначені його грамотами.

Конкурс, який щорічно проводиться з метою виявлення і підтримки творчої праці педагогів позашкільного та загальноосвітніх закладів району, сприяв підвищенню їх педагогічної майстерності,  широкому розповсюдженню кращих педагогічних здобутків, заохоченню до праці педагогів-новаторів.

Для підвищення професійного рівня педагогів, забезпечення належного рівня їх теоретичної та практичної підготовки, організацію постійного обміну педагогічним та методичним досвідом роботи, пропаганду нових педагогічних ідей, їх творчий розвиток в Центрі працюють методичні об’єднання.
На засіданнях методичних об’єднань педагоги обмінюються досвідом роботи, шляхами реалізації творчих задумів педагогів та гуртківців, підвищують рівень педагогічної майстерності в колі однодумців, формують перспективні плани роботи.
            З метою поширення та впровадження у роботу молодих педагогів передового педагогічного досвіду, нових форм навчання та виховання, традиційно педагоги-наставники проводять заняття для слухачів Школи молодого педагога. 
Протягом року на сайті ЦПР були розміщені методичні матеріали, фотозвіти районних та загальноцентрівських масових заходів, умови проведення заходів.

Педагогічні працівники велику увагу приділяють роботі з талановитою молоддю. Упродовж 2015 – 2016 навчального року районним Центром позашкільної роботи проведено 15 районних масових заходів, в яких взяли участь майже 1720 гуртківців з шкіл міста та району, з яких призери нагороджені грамотами Центру.

 

Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Архів записів

Пошук

Вікіпедія

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Вхід на сайт

    Єдина Країна! Единая Страна! United Country