14 січня відбулося чергове засідання координаційно – методичної ради з питань впровадження інклюзивної освіти за участю асистентів вчителя, які працюють в класах з інклюзивною формою навчання. З початку 2013 – 2014 навчального року в районі створено та організовано навчально-виховний процес в таких класах на базі Войнашівської та Ялтушківської ЗОШ І-ІІІ ст.
Важливим показником розвитку суспільства є гуманне, турботливе й милосердне ставлення до дітей з особливими потребами, які не мають змоги вести повноцінне життя. Нагальною залишається проблема долучення дітей з особливими освітніми потребами до процесу навчання та виховання у загальноосвітньому навчальному закладі. Інклюзивна освіта дає змогу кожному учневі задовольнити свою потребу в розвитку та гарантує рівні права на здобуття освіти незалежно від соціального стану, фізичних і розумових здібностей. Інклюзивне навчання означає, що всі учні можуть навчатися в школах за місцем проживання, в загальноосвітніх класах, в яких в разі необхідності їм буде надаватися підтримка як у навчальному процесі, так і з переплануванням школи, класів, програм і діяльності з тим, щоб всі учні без виключення навчалися і проводили час разом. Інклюзивне навчання не розділяє учнів у класі.
Під час проведення координаційно – методичної ради обговорювалися питання організації навчання учнів, їх досягнення за перший семестр, форми проведення корекційно-розвивальної роботи.
В засідання координаційно – методичної ради приймали участь головний спеціаліст відділу освіти Стрельчук Н.О., завідувач РПМПК Пилевич О.А., учитель – логопед логопедичного пункту при ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 м. Бара Береза І.І.
|