Мовленнєвий розвиток дошкільника — складний психологічний процес, що не зводиться до простого відтворення дитиною почутої мови. Він визначається мірою сформованості знань, умінь та навичок дитини і виявляється в соціальній та інтелектуальній активності у колі дорослих та однолітків. Щоб створити оптимальні умови для мовленнєвого розвитку дошкільника, педагоги використовують різні форми роботи: ігри, проблемні ситуації і, звичайно, заняття.
29 квітня 2016 року у Барському ДНЗ №1 "Берізка" вихователем Косою Л.Д. було проведено колективний перегляд з дітьми групи раннього віку "Калинка".
Увазі колег Лариса Дмитрівна представила інтегроване заняття з мовним пріоритетом " У бабусі на подвір"ї "
|