Понеділок
29.04.2024
1:57:35 AM
Вітаю Вас Гість
RSS

Сайт відділу освіти Барської райдерж адміністрації
Головна Реєстрація Вхід
»
Меню сайту

Наше опитування
Яка на вашу думку школа міста є найкращою?
Всього відповідей: 170

Хмаринка тегів

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Погода

Калькулятор


Єдина Країна! Единая Страна!
Головна » 2016 » Листопад » 29 » «Методичне кафе»
2:14:16 PM
«Методичне кафе»

     

24 листопада 2016 року у Барському дошкільному навчальному закладі №7 «Казка» було проведено інноваційний інтерактивний захід - «Методичне кафе». Завідувач Кушта Г.Г. та вихователь – методист Висоцька-Кащенко А.Б. радо зустрічали гостей – головного спеціаліста відділу освіти Барської РДА Стрельчук Н.О. та вихователів – методистів дошкільних навчальних закладів міста та села Войнашівки. Така форма роботи проводилась вперше, але її доцільність поза сумнівом. «Інтерактивні форми роботи з педагогічним колективом ДНЗ» - саме так звучала основна тема роботи «Методичного кафе». Методична робота в ДНЗ є важливою ланкою системи безперервної освіти педагога, вона спонукає вихователів до роботи над підвищенням свого фахового рівня, сприяє збагаченню їх педагогічного досвіду, сучасний вихователь має володіти творчим мисленням, креативними навичками, вмінням експериментувати, щоб працювати в нових умовах. Інтерактивне навчання педагогів – це комунікативно – діалогове навчання, у ході якого відбуваються певні взаємодії. Такі форми роботи цікаві для педагогів, вони вносять в освітній процес свіжі думки, нові ідеї, сприяють згуртуванню колективу.

 

Більше фото у соціальній мережі фейсбук на сторінці відділу освіти

Переглядів: 632 | Додав: сенсей | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Календар
«  Листопад 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Архів записів

Пошук

Вікіпедія

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Вхід на сайт

    Єдина Країна! Единая Страна! United Country