Вікові кризи – умовна назва перехідних етапів від одного вікового відтинку до іншого, що означає початок переходу від одного етапу психічного розвитку до іншого. Вікова криза виникає на межі двох вікових етапів і знаменує собою завершення попереднього вікового періоду й початок наступного. Сутністю кожної вікової кризи є перебудова характеру внутрішнього переживання, що визначає ставлення дитини до середовища, зміну потреб та мотивів, які є рушіями її поведінки. Суперечності, що складають сутність вікової кризи, можуть виникати у гострій формі, породжуючи сильні емоційні переживання, порушення у поведінці дітей та їхніх взаєминах із дорослими.
Врахувавши важливість даної проблеми психологічна служба Барського району обрала темою районного семінару, який проходив на базі ДНЗ №3 м.Бара - «Кризові періоди дітей дошкільного віку».
Програма семінару складалася з двох частин: практичної та теоретичної.
Практичну частину заходу взяли на себе господарі зустрічі практичний психолог Абрамович В.В та діти старшого дошкільного віку із заняттям «Маленькі чарівники» для розвантаження емоційної сфери дошкільників 6-7 років.
Педагогічні працівники закладу на чолі з керівником Комендрою А.Р. із розумінням, креативністю та відповідальністю віднеслись до поставленого завдання.
В теоретичному блоці заходу були задіяні Регульська Т.В., практичний психолог Войнашівського ДНЗ з питанням «Крива розвитку «Я сам»» та Абаркіна А.А.,практичний психолог ДНЗ №7 м. Бара - «Кризові періоди дітей дошкільного віку. Перехідний вік:
криза 6-7 років.»
|