Одним з ключових завдань методичної роботи в начальних закладах є забезпечення умов для професійного зростання педагогічної майстерності вчителів. Тому саме питанню управління розвитком та саморозвитком особистісного зростання вчителів був присвячений плановий теоретичний семінар заступників директорів шків з навчально-виховної роботи, який відбувся 16 січня 2013 року на базі районного методичного кабінету.
Девізом семінару стали слова ««Доводиться бігти з усіх ніг лише для того, щоб залишитися на тому самому місці. Якщо хочеш потрапити в інше місце, потрібно бігти вдвічі швидше…»
Семінар провела завідувач РМК Т.Маринюк, яка підкреслила, що ефективне керування розвитком і саморозвитком вчителя- запорука своєчасної модернізації педагогічного колективу, розповіла про процес управління саморозвитком вчителя та надала завучам ефективні методики діагностики готовності вчителів до саморозвитку та оцінки ефективності самоосвітньої роботи в школі.
Заступник директора Войнашівської ЗОШ І-ІІІ ст. Л.Десик поділилася досвідом про форми і методи керівництва самоосвітою в школі. В. Перебийніс, завуч Терешківської ЗОШ І-ІІ ст. розкрила зібранню технологію організації самоосвітньої діяльності вчителів, С. Янковська, завуч Івановецької ЗОШ І-ІІ ст. презентувала ефективну модель плану самоосвіти педагога. На завершення семінару психолог ЗОШ І-ІІІ ст. №4 м. Бара О.Ставська висвітлила питання створення психологічно комфортних умов для розвитку і саморозвитку вчителів.
Результатом семінару стали методичні рекомендації щодо алгоритму здійснення ефективного управління самоосвітою педагогів.
|